*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

اس ام اس عاشقانه سری دوم

گاه گاهی دل من میگیرد

بیش تر وقت غروب

آن زمانی که خدا نیز پر از تنهاییست

و اذان در پیش است

من وضو خواهم ساخت

از خدا خواهم خواست

که تو تنها نشوی

و دلت پر زخوشیهای دمادم باشد...

.

.

.

من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

.

.

.

جملگی در حکم سه پروانه‌ایم
در جهان عاشقان، افسانه‌ایم
اولی خود را به شمع نزدیک کرد
گفت: آی، من یافتم معنای عشق
دومی نزدیک شعله بال زد
گفت: حال، من سوختم در سوز عشق
سومی خود داخل آتش فکند
آری آری این بود معنای عشق ...

.

.

.

سلام عشق من
در اتاق خسته و تکراری خاطره ها
در تبسم تلخی از لبخند ابرهای پاییز
در تاریکی شب
کنار سکوت پنجره
در انتظار تو هستم
می دونی انگار زده به سرم
دلم برات تنگ شده آ....
نازنینم !تو برایم هنوز بهترین حضور هستی ، در بهترین قاب دنیا .
من و تو می توانیم دوباره عاشق شویم قبل از اینکه باران از پیچ این کوچه بگذرد

.

.

.

بد نیست بعضی روزها بی هوا آواره شوم، یعنی برایم خوب است. خودم تر می شوم. خندیدنش مهم نیست، گریه اش هم. ما پنج نفر یودیم. من و خودم و تو و خودت و ما.

.

.

.

نرابـــــــــــــان دلم شکستـــــــــــــه است میشودبرایمن کمی دعاکنید؟
یــــــــــــــااگرخــــــــــــــــدا:اجازه میدهد کمی بجــــــــــای من خداخداکنی؟
راستش دلـــــــــــــم مثل یک نمازبین راه: خستــــــــــــــــــــه وشکستـــــــــــــــــه است:
میشودبرای بیقراری دلم سفــــــــــــــــــــــارشی به ان رفیــــــــــــــــــــق باوفا(خـــــــــــــدا)کنی؟

.

.

.

در سرزمین قلبم خانه ای ساختم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدنت خسته نمی شدند ، در این خانه همیشه خاطراتم را مرور می کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولی حرف های گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو همیشه در ذهنم و یاد تو همیشه در قلبم جاریست 

نظرات 1 + ارسال نظر
موچه کوچولو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:30 http://koocholoamin.blogsky.com/

اُ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد